W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies

Akceptuje ciasteczka

    

WAWROWSKI ENSEMBLE

 

JANUSZ WAWROWSKI - skrzypce

BOGUMIŁA DZIEL-WAWROWSKA - sopran

TADEUSZ WAWROWSKI - wiolonczela

MISCHA KOZŁOWSKI - fortepian

 

Janusz Wawrowski jest uważany za jednego z najwybitniejszych i najbardziej doświadczonych skrzypków swojego pokolenia. Koncertował jako solista m.in. Musikverein w Wiedniu, Wigmore Hall w Londynie, Elbphilharmonie w Hamburgu, Beethoven- Saal w Stuttgarcie, Seoul Arts Center, Litewskiej Filharmonii Narodowej w Wilnie, De Doelen w Rotterdamie, Kravis Center w West Palm Beach, Teatro Teresa Carreῆo w Caracas, Filharmonii Narodowej w Warszawie, NFM we Wrocławiu, NOSPR w Katowicach, czy Filharmonii im. M. Karłowicza w Szczecinie.

Jest od wielu lat związany z wytwórnią Warner Classics, dla której wydał sześć solowych albumów oraz szereg singli. Nagrania fonograficzne artysty przynoszą mu znakomite recenzje krytyki oraz wiele znaczących nagród. Najnowsza płyta, Phoenixuzyskała nominacje do ICMA 2021, PdSK, Opus Klassik 2021 oraz Fryderyk 2021. Została ona także wybrana albumem miesiąca w brytyjskim Presto Classic oraz płytą tygodnia w londyńskim radio Classic fm, Norddeutscher Rundfunk oraz w Polskim Radio Dwójce.

Jest laureatem nagrody Fryderyk 2017 i 2019, będącej najważniejszym wyróżnieniem fonograficznym w Polsce.

Artysta dokonał wielu premier koncertów skrzypcowych. Specjalnie dla niego utwory pisali: Tomasz J. Opałka, Marcin Markowicz, Norbert Palej, Dariusz Przybylski oraz Albena Petrovic. Z jego inicjatywy powstała szczególna rekonstrukcja Koncertu skrzypcowego Różyckiego, który zaginął w zrujnowanej Powstaniem Warszawie w 1944 roku.

Za wybitną działalność artystyczną i społeczną został uhonorowany przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego medalem Zasłużony dla Kultury Polskiej. Na swoim koncie ma nominację do nagrody „Koryfeusz Muzyki Polskiej” w kategorii „Osobowość Roku” 2018 i statuetkę Norwida 2019.

Gra na skrzypcach Antonio Stradivariego z 1685 roku.

 

Bogumiła Dziel-Wawrowska – sopran, urodzona w Gnieźnie. 

Doktor sztuk muzycznych (2020 r.) oraz absolwentka Studium Pieśni macierzystej uczelni (2016 r.).

Ukończyła z wyróżnieniem Wydział Wokalno-Aktorski Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie (2004 r.) w klasie śpiewu prof. Jadwigi Rappé. 

Jest laureatką wielu konkursów wokalnych. W 2002 roku otrzymała II nagrodę oraz Nagrodę Publiczności na Ogólnopolskim Konkursie Młodych Muzyków im. Karola Kurpińskiego we Włoszakowicach, w roku 2003 wyróżnienie na Konkursie Wykonawstwa Polskiej Pieśni Artystycznej im. Edmunda Kossowskiego w Warszawie oraz znalazła się w finale II Ogólnopolskiego Konkursu Wokalnego im. Haliny Halskiej we Wrocławiu. W roku 2006 została wyróżniona na Konkursie Wokalnym im. Ignacego Jana Paderewskiego w Bydgoszczy, a w 2008 otrzymała III nagrodę oraz Nagrodę Fundacji Czardasz za najlepsze wykonanie czardasza podczas III Ogólnopolskiego Konkursu Wykonawstwa Muzyki Operetkowej i Musicalowej im. Iwony Borowickiej w Krakowie. 

Umiejętności wokalne doskonaliła na kursach mistrzowskich prowadzonych przez znakomitych pedagogów: Helena Łazarska (Austria), Ursula Flige (Niemcy), Elisabeth Glauser (Szwajcaria), Urszula Kryger (Polska), Jagna Sokorska Kwika (Niemcy), Joanna Kozłowska (Polska), Zofia Witkowska (Polska), Olga Pasiecznik (Polska). 

Na scenie zadebiutowała jeszcze w czasie studiów, wcielając się w rolę Hrabiny w „Weselu Figara” W. A. Mozarta. Od tego czasu regularnie występuje w spektaklach teatralnych i galach koncertowych w kraju i za granicą (Niemcy, Austria, Holandia, Luxemburg, Szwajcaria, Francja, Czechy, Dania, Szwecja, Białoruś, Izrael, Palestyna, Kanada). Artystka współpracowała z niemalże wszystkimi orkiestrami symfonicznymi w Polsce: Filharmonią Bałtycką, Częstochowską, Krakowską, Filharmonią Kameralną im. Witolda Lutosławskiego w Łomży, Filharmonią Narodową, Warmińsko-Mazurską, Opolską, Podlaską, Polską Filharmonią Kameralną w Sopocie, Podkarpacką i Świętokrzyską. Współpracowała z wybitnymi dyrygentami, m.in. z Łukaszem Borowiczem, Gabrielem Chmurą, Sławomirem Chrzanowskim, Manfredem di Crescenzo, Agnieszką Duczmal, Danielem Huppertem, Jerzym Maksymiukiem, Shlomo Mintzem, Markiem Mosiem, Marcinem Nałęczem-Niesiołowskim, Tadeuszem Wicherkiem, Tadeuszem Kozłowskim, Tomaszem Szxymusiem. Występowała na międzynarodowych festiwalach, między innymi: Warszawska Jesień (Wrszawa), Muzyka w Katedrze (Kołobrzeg), Festiwal Muzyki Sakralnej Gaude Mater (Częstochowa), Festiwal Muzyki Kameralnej i Organowej (Wygiełzów-Lipowiec), Letni Festiwal Pieśni i Kompozytorów Polskich (Warszawa), Festiwal Muzyki Dawnej (Zamek Królewski w Warszawie), Festiwal Pasyjny Crucifixus Est... (Warszawa), Festiwal im. Jana Kiepury w Krynicy Zdrój, Festival International de Musique Sion Valais (Szwajcaria), Casa dei Mezzo Music Festival (Grecja), Festival International de Musique de Chambre en Charente (Francja). W sezonie 2007/2008 wystąpiła w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie w spektaklu Epizod z życia Karola Kurpińskiego. Współpracowała z Warszawską Operą Kameralną, a w latach 2009-2015 była solistką Teatru Muzycznego w Łodzi. W roku 2010 odbyła trasę koncertową z Filharmonią Opolską po Szwajcarii i Francji śpiewając Te Deum A. Dvoraka oraz II Mszę F. Schuberta. Kreowała główne role w przedstawieniach: „Cyrulik Sewilski” (Rosina) G. Rossiniego, „Straszny dwór” (Hanna), „Verbum nobile” (Zuzia) S. Moniuszki, „Skrzypek na dachu” (Hudel) J. Bock'a, „Wesoła wdówka” (Hanna Glawary) F. Lehara, „Księżniczka czardasza” (Stasi) E. Kalmana, „Sprzedana narzeczona” (Marzenka) B. Smetany. Wielokrotnie nagrywała dla Polskiego Radia i Telewizji Polskiej. 

Istotnym polem działalności artystki jest interpretacja i badania nad muzyką polską, którą stara się od wielu lat przybliżać publiczności pełniąc funkcję prezesa Fundacji im. Zygmunta Noskowskiego oraz dyrektora Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Kameralnej „Muzyczne przestrzenie” w Wielkopolsce. W 2013 roku dzięki dotacji MKiDN we współpracy z Teatrem Muzycznym w Łodzi zrealizowała swój autorski projekt zatytułowany Pan Lutosławski. Spektakl ten został uznany za najlepszy projekt skierowany do dzieci w Roku obchodów 100 rocznicy urodzin kompozytora.

 

 

Tadeusz Wawrowski - wiolonczela 

Urodził się w Warszawie w 2004 roku. Laureat licznych ogólnopolskich i międzynarodowych nagród. Swoje umiejętności gry rozwija jako uczeń OSM II st. im. Zenona Brzewskiego w Warszawie w klasie prof. Piotra Hausenplasa oraz prof. Stanisława Firleja. 

Do najważniejszych osiągnieć Tadeusza Wawrowskiego należą: 

1. Miejsce oraz nagroda specjalna ambasady polskiej na Międzynarodowym Konkursie Wiolonczelowym im. Jana Vychytila w Pradze (2021),

1. Miejsce na Międzynarodowym Konkursie Instrumentów Smyczkowych w Elblągu (2019),
1. Miejsce na Międzynarodowym Konkursie OPUS 2022 w Krakowie (2022),
3. Miejsce na Międzynarodowym Konkursie Wiolonczelowym Antonio Janigro Junior w Zagrzebiu (2020)

3. Miejsce na Międzynarodowym Konkursie „Vienna Classical Music Academy” w Wiedniu, Austrii (2022)

Uczestniczył w kursach mistrzowskich, podczas których rozwijał swój warsztat pod okiem wybitnych pedagogów m.in.: Arto Norasa, Juliusa Bergera, Danjulo Ishizaki czy Laurenca Lessera. W roku 2022 wziął udział w Międzynarodowym Kursie Muzycznym Morningside Music Bridge 2022 w Bostonie. Występował na różnych międzynarodowych festiwalach: Muzyczne Przestrzenie, Nieodwołany Festiwal, Emanacje, Muzyczna Korzkiew. Występował m.in. w Filharmonii w Zielonej Górze z Orkiestrą Symfoniczną pod dyrekcją Rafała Kłoczko, Sali koncertowej ZPSM nr 1 w Warszawie z Orkiestrą Iuventus pod dyrekcją Anny Sułkowskiej – Migoń oraz z Warszawską Orkiestrą Smyczkową pod dyrekcją Maksymiliana Dondalskiego.

Od 2019 r. jest stypendystą programu ZDOLNI Krajowego Funduszu na Rzecz Dzieci.

Tadeusz Wawrowski gra obecnie na włoskim instrumencie z 1842 roku wykonanym przez Antonio Gilbertiniego w Palestrinie.

 

Mischa Kozłowski - fortepian 

Solista i kameralista od lat z wielkim powodzeniem występujący na deskach koncertowych Europy, Japonii i Chin, wykładowca Katedry Kameralistyki Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie, prezes Fundacji „Partnerstwo w Muzyce”.

Naukę gry na fortepianie rozpoczął w wieku 7 lat w Szkole Muzycznej I i II stopnia im. Zygmunta Noskowskiego w Gdyni w klasie Julity Randazzo, następnie w latach 1999–2008 kontynuował ją pod kierunkiem prof. Katarzyny Popowej-Zydroń. Studiował na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie fortepianu prof. Piotra Palecznego, a w zakresie kameralistyki kształcił się u prof. Macieja Paderewskiego, prof. Jerzego Marchwińskiego i prof. Katarzyny Jankowskiej-Borzykowskiej (dyplom z wyróżnieniem, 2013). W latach 2014–2018 student Hochschule der Künste Bern w Szwajcarii, najpierw w zakresie specjalistycznych studiów solistycznych w klasie fortepianu prof. Tomasza Herbuta (dyplom z wyróżnieniem, 2017), a następnie w ramach podyplomowych studiów kameralnych z Affetto Piano Trio, pracując z prof. Patrickiem Jüdtem, prof. Moniką Urbaniak-Lisik i prof. Tomaszem Herbutem.

Jako solista z orkiestrą zadebiutował w wieku 9 lat i od tamtej pory wielokrotnie występował pod batutą takich dyrygentów, jak m.in. Michael Sanderling, Kaspar Zehnder, Kai Bumann, Tadeusz Strugała, Zygmunt Rychert, Łukasz Borowicz, Monika Wolińska, Tuomas Hannikainen, Nicolas Krauze, Tiziano Forcolin, Jerzy Kosek, Piotr Wajrak, Yuri Bervetsky, Yuri Gilbo, Mykola Diadiura, Peter Tiboris, Ira Vakulina, Stefano Bazzi czy Christian Danowicz, współpracując z wieloma orkiestrami w Polsce oraz z takimi zespołami, jak m.in. Orkiestra Symfoniczna Filharmonii Kijowskiej, Orkiestra Symfoniczna Filharmonii Lwowskiej, Orkiestra Symfoniczna Filharmonii Narodowej w Warszawie, Orkiestra Polskiego Radia w Warszawie, „Leopoldinum” – Kameralna Orkiestra Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu, Russische Kammerphilharmonie Sankt Petersburg, Orkiestra Symfoniczna „San Marco” w Pordenone, Orchestra da Camera di Lugano, PAN–European Philharmonia, Orkiestra Symfoniczna Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie, Orkiestra Symfoniczna Hochschule der Künste Bern czy Sinfonie Ochester Biel–Solothurn.

Młody artysta miał możliwość zaprezentować swoje umiejętności szerokiej publiczności w ramach wielu prestiżowych festiwali, jak m.in. Kissinger Sommer i Kissinger KlavierOlymp w Bad Kissingen, Festspiele „Europäische Wochen” w Passau, NCPA May Festival w Pekinie, Gulangyu Summer Music Week w Xiamen, Chopin au Jardin du Luxembourg w Paryżu, Kyoto International Music Students Festival w Japonii, Swiss Chamber Music Festival oraz MusicArte Festival Ascona w Szwajcarii, Jeunes Virtuoses à Ennejma Ezzahra w Tunezji, Międzynarodowy

Festiwal Chopinowski w Dusznikach-Zdroju, „Kwartesencja”, Letnie Koncerty na Grochowskiej w siedzibie orkiestry Sinfonia Varsovia, Festiwal WarszeMuzik czy Międzynarodowy Festiwal im. Ignacego Jana Paderewskiego w Warszawie, Malta Festival oraz Międzynarodowy Festiwalu Muzyki i Filmu „Transatlantyk” w Poznaniu, UNSOUND Festival i Dni Muzyki Feliksa Mendelssohna w Krakowie czy Międzynarodowy Festiwal Muzyki Kameralnej „Muzyka na szczytach” oraz Dni Muzyki Karola Szymanowskiego w Zakopanem. Wystąpił już w większości sal filharmonicznych i koncertowych w Polsce, a także m.in. w Filharmonii Moskiewskiej, Flagey w Brukseli, Narodowej Filharmonii Ukrainy w Kijowie, Filharmonii Lwowskiej, Filharmonii Tallińskiej, w siedzibie UNESCO w Paryżu, w Konzerthaus „Kultur-Casino”, Zentrum Paul Klee, KONSI Bern oraz Yehudi Menuhin Forum w Bernie, a także w siedzibie ZKO–Zürcher Kammerorchester w Zürichu.

Laureat wielu czołowych nagród na ogólnopolskich i międzynarodowych konkursach muzycznych, a do najważniejszych należą te zdobyte podczas:

  • 8. Międzynarodowego Konkursu Muzyki Kameralnej im. Johannesa Brahmsa w Gdańsku,

    razem z Affetto Piano Trio, 2018

  • 1. Międzynarodowego Konkursu Pieśni Othmara Schoecka w Brunnen (Szwajcaria), w duecie

    z sopranistką Danielą Ruth Stoll, 2016

  • Szwajcarskiego Konkursu Muzyki Kameralnej „ORPHEUS” w Bernie (Szwajcaria), w duecie z

    wiolonczelistką Iloną Basiak, 2015

  • 1. Międzynarodowego Konkursu Kameralnego organizowanego przez Filharmonię

    Częstochowską im. Bronisława Hubermana, w duecie z wiolonczelistką Magdaleną

    Bojanowicz, 2013

  • 4. Międzynarodowego Konkursu Muzycznego im. Mykoły Łysenki w Kijowie (Ukraina), 2012

  • 1. Ogólnopolskiego Konkursu Duetów z Fortepianem w Warszawie, w duetach z

    wiolonczelistką Magdaleną Bojanowicz i skrzypaczką Maximą Sophią Sitarz, 2012

  • 9. Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina w Darmstadt

    (Niemcy), 2009

  • Ogólnopolskiego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina w Warszawie,

    organizowanego przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, 2008

  • 6. Międzynarodowego Konkursu Chopinowskiego dla Młodych Pianistów w Narwie (Estonia),

    2006

Artysta od lat regularnie nagrywa dla polskich i zagranicznych rozgłośni radiowych czy telewizyjnych. Laureat stypendium Banku Société Générale, w ramach którego dokonał nagrań z sopranem Justyną Samborską (2009), jak również zarejestrował solowy album z utworami Ludwiga van Beethovena i Ferenca Liszta (2013), a płyty te zostały współwydane przez Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina w Warszawie. Razem z Lutosławski Piano Duo (Emilia Sitarz/Bartek) i pianistką Joanną Dudą nagrał album „Unchained” m.in. z dziełami Juliusa Eastmana na 4 fortepiany, wydany przez Bôłt Records w 2014 roku, który został nagrodzony „Supersonic Award” magazynu „Pizzicato” oraz nominowany do International Classical Music Award 2015. W 2020 roku razem z Tomaszem Raffem dokonał prapremierowego nagrania pieśni na bas i fortepian Mieczysława Weinberga, które odbyło się we współpracy z Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w Warszawie. Razem z ostatnim wymienionym artystą nagrany został również cykl pieśni „Winterreise” („Podróż zimowa”) Franza Schuberta do tekstów Wilhelma Müllera i Stanisława Barańczaka, którego premiera odbyła się Hannoverze w ramach projektu „neue_Heimat: anderswo” („nowa_Ojczyzna: gdziekolwiek”) w reżyserii Axela Ludenzona, skupiającego się na zagadnieniu życiowej wędrówki człowieka i związanych z tym poszukiwaniach w kontekście stron rodzinnych oraz zjawiska emigracji, zorganizowanego przez niemieckie Stowarzyszenie „ensemble artists e.V.” i Fundację o.to.ja (2020).

Od 2016 roku członek Affetto Piano Trio. Jak dotąd zespół koncertował m.in. na terenie Polski, Niemiec, Austrii, Wielkiej Brytanii i Szwajcarii. Jest także regularnie zapraszany do udziału w prestiżowych kursach mistrzowskich, organizowanych przez ECMA–European Chamber Music Academy, podczas których doskonali swoje umiejętności pod kierunkiem wybitnych kameralistów, jak m.in. Hatto Beyerle, Johannes Meissl, Minna Pensola, Corina Belcea, Conradin Brotbek czy Avedis Kouyoumdjian.

Jako wysoko ceniony pianista–kameralista był wielokrotnie zapraszany do współpracy przez inne zespoły, jak m.in. Royal String Quartet, soliści orkiestry Sinfonia Varsovia, Trio Solistów „Leopoldinum” czy „Romantic Quartet” z solistami Filharmonii Moskiewskiej. Współpracował także z innymi wybitnymi artystami polskimi i zagranicznymi, jak m.in. Andrey Baranov, Kristīne Balanas, Lionel Cottet, Caroline Goulding, Annelien Van Wauwe, Bálint Mohai, Krzysztof Jakowicz, Jakub Jakowicz, Janusz Wawrowski, Maria Machowska, Maria Sławek, Maxima Sophia Sitarz, Amelia Maszońska, Magdalena Bojanowicz-Koziak, Marcin Zdunik, Marianna Sikorska, Katarzyna Budnik, Michał Zaborski czy Andrzej Ciepliński.

Kameralistyka wokalna zajmuje istotne miejsce w jego działalności artystycznej. Od wielu lat współpracuje ze swoim bratem, tenorem Karolem Kozłowskim. Bracia z wielkim powodzeniem występują na estradach Polski, Włoch, Niemiec i Szwajcarii, a także w ramach polskich audycji radiowych, takich jak „Five o’clock” (2016), „80-lecie Dwójki” (2017) czy „Domówka z Dwójką” (2020) na zaproszenie Programu Drugiego Polskiego Radia w Warszawie. W trakcie studiów w Warszawie często towarzyszył śpiewakom podczas konkursów muzycznych w kraju i poza jego granicami, zdobywając nagrody dla wybitnie wyróżniającego się pianisty, jak podczas m.in. 10. Ogólnopolskiego Konkursu Wykonawstwa Polskiej Pieśni Artystycznej im. Edmunda Kossowskiego w Warszawie (2012) czy 6. Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Haliny Halskiej-Fiałkowskiej we Wrocławiu (2013). W 2012 roku zawiązała się współpraca z sopranem Adrianą Ferfecką, której owocem były liczne koncerty na terenie Europy i Chin. Duet ten został zaproszony do wzięcia udziału w Europäisches Liedforum w Universität der Künste w Berlinie (2012), podczas którego artyści pracowali nad repertuarem pieśniowym pod okiem tak wybitnych autorytetów, jak Axel Bauni, Jan Philipp Schulze, Eric Battaglia, Maja Nosowska, Irena Uss-Armoniene czy Bianca i Remus Manoleanu. W latach 2013–2015 uczestnik Programu Kształcenia Młodych Talentów „Akademia Operowa” przy Teatrze Wielkim–Operze Narodowej w Warszawie, należącego do ENOA–European Network of Opera Academies, dzięki któremu miał możliwość pracy pod kierunkiem m.in. Rudolfa Piernay’a, Brendy Hurley, Izabelli Kłosińskiej, Eytana Pessena, Mathiasa Rexrotha czy Dietricha Henschela. Pianista–korepetytor w Hochschule der Künste Bern, współpracujący ze studentami klas śpiewu Christiana Hilza, Kai’a Wessela, Malin Hartelius i Rahel Harnisch (2014–2017) oraz podczas akademickich kursów mistrzowskich m.in. z Helmutem Deutschem czy Capucine Chiaudani, jak również w ramach programu „PreCollege HKB”, przygotowującego uzdolnioną młodzież do zdawania na wyższe uczelnie muzyczne (2016–2018). Pianista–korepetytor Antonina Campi Opera Masterclass w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie, w klasie śpiewu Marcela Boone (2018), Katarzyny Trylnik (2019) i Mariusza Kwietnia (2020).

Wielokrotnie łączył rolę pianisty, pianisty–korepetytora, aktora czy też kierownika muzycznego przy okazji wystawiania widowisk muzycznych, jak m.in.:

  • kierownik muzyczny–pianista–aktor w spektaklu „Farinella i Chopin” w reżyserii Natalii

    Babińskiej, wystawionego w Teatrze Collegium Nobilium w Warszawie (2009)

  • kierownik muzyczny–pianista w ramach inscenizowanego dramatu muzycznego na kanwie „Zapisków tego, który zniknął” Leosa Janáčka w reżyserii Hanny Chojnackiej wykonanych razem z bratem Karolem Kozłowskim oraz mezzosopranem Anną Radziejewską,

    wystawionego w warszawskim Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina (2013)

  • pianista–aktor w spektaklu „Arnold Schönberg – Księżycowy Pierrot” w reżyserii Natalii Baińskiej, wystawionego w Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie (2013) w Centrum Kultury „Zamek” w Poznaniu (2014)

  • kierownik muzyczny–pianista–aktor w projekcie „Mieczysław Wajnberg. Epitafium” – poemacie muzycznym w reżyserii Natalii Babińskiej, opartym na pieśniach na bas i fortepian Mieczysława Weinberga wykonanych razem z Tomaszem Raffem, w ramach obchodów 100–lecia urodzin kompozytora, organizowanych przez Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w Warszawie (2019)

  • kierownik muzyczny–pianista w prawykonaniu współczesnej opery kameralnej „Do Nieba” Katarzyny Brochockiej na 5 solistów, 2 fortepiany oraz perkusję, której premiera odbyła się w Muzycznym Studio Polskiego Radia im. Agnieszki Osieckiej w Warszawie (2020)

    Za swoje osiągnięcia otrzymał wiele nagród i wyróżnień – do najważniejszych należą te przyznane przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministra Edukacji Narodowej, Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, LYRA Stiftung, Rita Zimmermann Musik-Stiftung, Fondazione Pro Libertas et Humanitas Kasimir Bartkowiak, Dr. Pierre und Marie Spring-Tschanz Stiftung, Geert und Lore Blanken-Schlemper Stiftung, Dongsan Research Foundation, Instytut Adama Mickiewicza oraz Krajowy Fundusz na Rzecz Dzieci w Warszawie.

 

 

© 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone przez Vitis Music Sfera
designed by bestudio.pl

Szanowni Państwo,

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. W celu uzyskania dostępu do cennika prosimy o kontakt z Państwa opiekunem handlowym

Pobierz cennik